Πέντε Δημιουργικοί Διευθυντές και δύο «κρυφό-Δημιουργικoί» Διευθυντές, διαλέγουν ένα digital case study από τα φετινά Cannes Lions και τα παρουσιάζουν στον τελευταίο κύκλο του προγράμματος “Training in Digital Marketing”, που διοργανώνει το Συμβούλιο Ψηφιακής Επικοινωνίας της ΕΔΕΕ.
Εκτός από τους συμμετέχοντες στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, των οποίων η παρουσία είναι υποχρεωτική, μπορούν να παραβρεθούν και όσοι επιθυμούν να ακούσουν καταξιωμένους συναδέλφους, να μιλούν για δημιουργικότητα και βραβεία.
Το τελευταίο… μάθημα του κύκλου, θα γίνει την Πέμπτη 07 Ιουλίου 17.00-20.00 στα γραφεία της Tribal DDB, Καστοριάς 4 στον Γέρακα.
|