Branding Dialogues από τον τομέα Branding & Design της ΕΔΕΕ
Μία νέα σειρά online συναντήσεων μεταξύ επαγγελματιών που συζητούν πάνω σε branding case studies τα οποία αναδεικνύουν τον ρόλο, τη μεθοδολογία και την αξία του branding στην ανάπτυξη οργανισμών, προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα μας.
Ο Τομέας Branding & Design της ΕΔΕΕ δημιουργεί και παρουσιάζει τα Branding Dialogues, μία νέα σειρά online συναντήσεων μεταξύ επαγγελματιών που συζητούν πάνω σε branding case studies τα οποία αναδεικνύουν τον ρόλο, τη μεθοδολογία και την αξία του branding στην ανάπτυξη οργανισμών, προϊόντων και υπηρεσιών στη χώρα μας. Τα Branding Dialogues αποτελούν, μεταξύ άλλων, μία από τις πρωτοβουλίες της ΕΔΕΕ που στοχεύουν στην εξωστρέφεια των branding και design agencies και στην ανάδειξη των υπηρεσιών τους ως εργαλείο επιχειρηματικής ανάπτυξης στην Ελλάδα.
Στα Branding Dialogues θα παρακολουθήσουμε μία σειρά από βιντεοσκοπημένους διαλόγους μεταξύ ενός εκπροσώπου ενός branding agency και ενός πελάτη του που, με αφορμή τη συνεργασία τους πάνω σε ένα προϊόν ή υπηρεσία, συζητούν για τα εργαλεία του branding, την αναγνώριση των μεθόδων και των χαρακτηριστικών που οδηγούν στην επιτυχία των brand – τη δυναμική τους και την ανθεκτική στον χρόνο ανάπτυξή τους.
- Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, που βγήκε στον αέρα στις 9 Μαΐου, συμμετέχουν η κα Εμμανουέλλα Μπιτσαξάκη, Founding Managing Partner της 2yοlk, και η κα Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Director της Μelissa Kίκιζας. Πρωταγωνιστής της κουβέντας τους είναι το πρόσφατο rebranding των ζυμαρικών Melissa, ως ένα case study που φωτίζει την ευαίσθητη ισορροπία του να επανασυστήσεις μία μάρκα, λέγοντας μία νέα ιστορία και διατηρώντας ταυτόχρονα ζωντανή τη σύνδεση με την κληρονομιά της.
Το Branding Dialogue 1 μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube. https://youtu.be/lpBz1sqj9eM - Στο δεύτερο επεισόδιο της σειράς Branding Dialogues, ο κος Γιώργος Αναστασιάδης, Managing Partner της MILK Branding Professionals και o κος Δημήτρης Σταϊνχάουερ, Ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος της DS Concepts, συζητούν για την ανάπτυξη ελληνικών brands που να ξεπερνούν τα ελληνικά σύνορα, με αφορμή τη συνεργασία τους για τη δημιουργία του Mastiqua και του Votanikon Gin.
Το Branding Dialogue 2 μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube https://youtu.be/c-YDxgy--Wg -
Στο τρίτο επεισόδιο της σειράς Branding Dialogues, ο κος Βαγγέλης Πίσπας, Design Consultant της Garamond Design και η κα Λύδια Τούρλου, Group Brand Manager των Goody’s, παρουσιάζουν την διαδικασία ανάπτυξης και σχεδιασμού της ταυτότητας των Goody’s Burger House, ενός από τα ισχυρότερα brands στην ελληνική αγορά. Μέσα από έναν εξαιρετικά ενδιαφέροντα διάλογο, αναπτύσσουν πώς το branding μπορεί να γίνει μία διαχρονική δημιουργική διαδικασία.
Το Branding Dialogue 3 μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube https://youtu.be/p6P6Op0Elhs
-
Στο τέταρτο επεισόδιο της σειράς Branding Dialogues, ο κος Χρήστος Χέλμης, Brand Strategist & Creative Director της Colibri, και ο κος Βασίλης Καραλής, Commercial Director της Palse, παρουσιάζουν τη διαδικασία ανάπτυξης ενός νέου brand στο χώρο του snacking και την ανάγκη ισοτιμίας μεταξύ στρατηγικής και design.
Το Branding Dialogue 4 μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube https://www.youtube.com/watch?v=ytXSkSzYjZY&list=PLd32spUDPa4xvj7RBE1uEH_Hl2-zKXN0B&index=4