Ermis Awards
Τα Ermis Awards, ο μοναδικός θεσμός βράβευσης της δημιουργικότητας στην επικοινωνία στην Ελλάδα, διοργανώνονται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και αποτελούν το κορυφαίο γεγονός του κλάδου της διαφήμισης και επικοινωνίας στη χώρα μας.
Τα Ermis Awards διοργανώθηκαν για πρώτη φορά το 2002, όταν ο Γιώργος Ντούσης μετεξέλιξε το μέχρι τότε Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης μετονομάζοντάς το σε Ermis Awards και ενέταξε στο θεσμό αυτό τους Τομείς Επικοινωνίας που εκπροσωπεί η ΕΔΕΕ. Το Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφήμισης, μέτρησε 11 χρόνια επιτυχημένης πορείας, καθώς πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1989 με εμπνευστή της ιδέας και Πρόεδρο του 1ου ,ΦΕΔ, τον Γιάννη Ευσταθιάδη.
Σκοπός των Ermis Awards είναι η ανάδειξη των πιο δημιουργικών Διαφημιστικών Έργων, των πιο δημιουργικών Παραγωγών Διαφημιστικών Ταινιών, Εκδηλώσεων και Μουσικής, Προγραμμάτων Δημοσίων Σχέσεων, Προγραμμάτων Αμεσου Marketing, Προγραμμάτων δημιουργικής χρήσης των ΜΜΕ και Έργων στο Web.
Κυρίαρχοι στόχοι των Ermis Awards είναι η ηθική επιβράβευση και καταξίωση των δημιουργών, η προβολή της λειτουργίας του κάθε Τομέα Επικοινωνίας και η ανάδειξη της σημασίας της δημιουργικής σκέψης σε κάθε έναν εξ αυτών. Στην κορυφαία διοργάνωση του χώρου, παρευρίσκονται κάθε χρόνο περισσότερα από 2.500 άτομα. Πρόκειται για στελέχη του χώρου της διαφήμισης και επικοινωνίας, των διαφημιζομένων πελατών, των ΜΜΕ, εκπροσώπους της πολιτικής ηγεσίας του τόπου, πανεπιστημιακούς και όλους όσους έχουν άμεσο ή έμμεσο ενδιαφέρον για την επικοινωνία.
Στο πλαίσιο των Ermis Awards, πραγματοποιείται το aDdicted, εκδήλωση, με στόχο να ενισχύσει τον εκπαιδευτικό χαρακτήρα τους, απευθυνόμενο σε νέο κόσμο που ενδιαφέρεται για τον κλάδο της διαφήμισης, φοιτητές και εν δυνάμει νέους διαφημιστές, δημιουργικούς κλπ. Το aDdicted πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα το 2007, ενώ επαναλήφθηκε με μεγάλη επιτυχία το 2008 και στη Θεσσαλονίκη το Μάρτιο του 2009, με σκοπό να προαγάγει την τέχνη της διαφήμισης και να δώσει τη δυνατότητα στους νέους να έρθουν σε άμεση επαφή με το δημιουργικό αντικείμενο και με επιτυχημένους ανθρώπους της αγοράς χωρίς κανένα κόστος, καθώς η εκδήλωση είναι ανοιχτή για το κοινό.
Το aDdicted χωρίζεται σε δύο ενότητες:
Η πρώτη αφορά στην παρουσίαση κάποιων από τις πιο πετυχημένες καμπάνιες των τελευταίων ετών, όπου οι ίδιοι οι δημιουργοί μοιράζονται με το κοινό τα μυστικά μιας επιτυχημένης καμπάνιας, διεισδύουν στη διαδικασία της διαφημιστικής ιδέας, αναλύουν τη σημασία της σωστής εκτέλεσης, και γενικότερα μιλούν για την εμπειρία του να εργάζονται στο χώρο της επικοινωνίας.
Η δεύτερη ενότητα αφορά στη συνεχή προβολή διαφημιστικών ταινιών. Μια νύχτα γεμάτη διαφημίσεις, μια ευκαιρία στους νέους να περάσουν μία βραδιά που θα τους φέρει σε ακόμα πιο στενή επαφή με τον κόσμο της διαφήμισης μέσα από ένα τρίωρο καταιγισμό τηλεοπτικών διαφημίσεων, όπου θα δουν «ίσως για πρώτη φορά» cult ελληνικές παραγωγές, ταινίες που έχουν βραβευτεί σε παλαιότερα Ελληνικά Φεστιβάλ και ταινίες από το Φεστιβάλ Καννών.