Συνέδριο «Brands / Επικοινωνία / ΜΜΕ σε κρίση;»
Η ΕΔΕΕ σε συνεργασία με το ΣΔΕ, το ΣΕΔΕΑ και τους φορείς των Μέσων (ΕΙΤΗΣΕΕ, ΣΕΠΤ, ΕΙΙΡΑ, ΕΙΗΕΑ, ΕΡΤ), συμμετείχε στη διοργάνωση Συνεδρίου με θέμα «Brands / Επικοινωνία / ΜΜΕ σε κρίση;» τη Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Στόχος του Συνεδρίου ήταν να βρεθούν για πρώτη φορά μαζί όλοι οι φορείς της αγοράς της επικοινωνίας, προκειμένου να κάνουν έναν ανοιχτό διάλογο πάνω στο θέμα της οικονομικής κρίσης και να τοποθετηθούν από κοινού σε λύσεις διεξόδου.
Σκοπός του Συνεδρίου ήταν να τονιστεί η αξία των brands για τον καταναλωτή, η ζωτική σημασία της επικοινωνίας στην επιβίωση των brands και να δεσμευτούν τα μέρη σε τρόπους μεταστροφής του αρνητικού κλίματος προς τον καταναλωτή.
Το ολοήμερο Συνέδριο περιελάμβανε τρεις ενότητες: Brands, MME, Επικοινωνία.
Οι εισηγητές κάθε ενότητας ήταν κορυφαία στελέχη από την ευρύτερη αγορά και συντονιστές γνωστοί δημοσιογράφοι της τηλεόρασης.
Ξένοι εισηγητές παρουσίασαν
• Τις τάσεις στη διαφημιστική επένδυση
• Την αξία του Brand Building
• Τις νέες ανάγκες στη σχέση εταιριών επικοινωνίας και διαφημιζόμενων.
Η εκκίνηση κάθε ενότητας έγινε με βάση αποτελέσματα ερευνών στον καταναλωτή και στον marketer σε σχέση με τα brands.
Αν επιθυμείτε να διαβάσετε περισσότερα, να κατεβάσετε τις παρουσιάσεις και να δείτε φωτογραφίες, επισκεφτείτε το www.brandsincrisis.gr