Ημερίδα
3 Φεβρουαρίου 2011, στον Πολυχώρο ΑΘΗΝΑΪΣ, πραγματοποιήθηκε, με μεγάλη συμμετοχή και επιτυχία, ημερίδα που διοργάνωσε ο Τομέας Promotional & 1-1 Marketing της ΕΔΕΕ, σε συνεργασία με το ΣΕΔΕΑ.
Σκοπός της ημερίδας ήταν η παρουσίαση έρευνας για την κατανόηση των νεανικών κοινών. Παρευρέθησαν άνθρωποι της Επικοινωνίας, διαφημιζόμενοι και στελέχη από το χώρο της έρευνας. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία να μάθουν όλοι οι συμμετέχοντες πως να «επικοινωνούν» αποτελεσματικά με τους νέους (ηλικία 13-24), ποιες είναι οι προτιμήσεις τους, οι κρυφές τους επιθυμίες, οι φόβοι και οι αξίες τους.
Μερικά από τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι:
1. Τα touch points που «αγγίζουν» τους νέους σήμερα (κατά σειρά προτεραιότητας) είναι...
Διαφημίσεις σε στάσεις λεωφορείων/ metro, Ραδιόφωνο, Διαδίκτυο, Γήπεδο/ συναυλιακοί χώροι, Τηλεόραση, Promotions, Διαφημίσεις στο σινεμά (& stands), Φυλλάδια.
2. Παρατηρείται μια γενικότερη απαξίωση της Πολιτικής. Ο υψηλός βαθμός ατομικισμού έχει οδηγήσει σε θυμό και απογοήτευση
3. Το internet φαίνεται να αποτελεί για όλες τις ηλικιακές ομάδες πηγή πληροφοριών & ενημέρωσης, επικοινωνία, διασκέδαση, διευκόλυνση. Αλλά το σημαντικότερο από όλα, είναι πως πλέον θεωρείται ένα μέσο το οποίο παρέχει την δυνατότητα να ζει κανείς παράλληλα την ιδεατή του ζωή – μια ζωή που ενέχει έλεγχο, συναίσθημα, επιβεβαίωση, ελευθερία, ενδυνάμωση
4. Οι σχέσεις των νέων σήμερα χαρακτηρίζονται από δυσπιστία, επιφυλακτικότητα, κινούνται επιφανειακά, οι καλοί φίλοι μειώνονται...
Η έρευνα διενεργήθηκε από τις εταιρίες ερευνών GFK και Abacus για λογαριασμό της ΕΔΕΕ και του ΣΕΔΕΑ και υποστηρικτές της ημερίδας ο Πολυχώρος ΑΘΗΝΑΪΣ και η εταιρία παραγωγής K&G.
Έδω θα βρείτε το report της έρευνας με την πλήρη ανάλυση των ευρημάτων.