Τι αλλάζει στα Ermis Awards
Υποβολή Συμμετοχών μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου
Ο κλάδος της επικοινωνίας στην Ελλάδα, όπως και οι άλλοι κλάδοι, βγαίνει από μια μακρά περίοδο κρίσεων, λόγω της οικονομίας και της πανδημίας και έχει ήδη εισέλθει σε μια νέα κανονικότητα, με διαφορετικούς όρους, διαφορετικά ζητήματα και προβλήματα, αλλά πάντως με νέες προοπτικές.
Το κυρίαρχο ζητούμενο στη νέα εποχή είναι μια νέα άνθιση στη δημιουργικότητα, όχι μόνο ως λόγο ύπαρξης του κλάδου, αλλά ως πρωταρχικό μέσον του επιτυχημένου marketing.
Τα Ermis Awards είναι διαχρονικά ο μοναδικός θεσμός που μπορεί να αξιολογεί και να καταγράφει την πορεία της δημιουργικότητας, σε όλες τις μορφές της επικοινωνίας. Επίκαιρα, στη στιγμή που συμβαίνει και διαχρονικά, ως ιστορία της καλύτερης δουλειάς του κλάδου.
Από αυτή τη διοργάνωση, τα Ermis Awards σηματοδοτούν τη νέα περίοδο με αλλαγές προς την κατεύθυνση της εξωστρέφειας, της ανάδειξης της αξίας της δημιουργικότητας στο marketing και της διαρκούς εξέλιξης.
Δημιουργία ενός Steering Committee, μίας ολιγομελούς ομάδας διακεκριμένων στελεχών με δέσμευση στο θεσμό και βασικό στόχο τη δημιουργία μιας σταθερά εξελισσόμενης στρατηγικής. Η θητεία των μελών του, δεν θα είναι αυστηρά καθορισμένη (αν και το όριο είναι τα 3 χρόνια) και θα ανανεώνονται διαδοχικά, ώστε να διασφαλίζεται στρατηγική συνέχεια και εμπειρία. Πλέον, η Οργανωτική Επιτροπή θα αποτελείται από το Steering Committee που θα έχει την ευθύνη χειρισμού όλων των θεμάτων που σχετίζονται με τη διοργάνωση των Ermis Awards και τους προέδρους των κριτικών επιτροπών, που θα έχουν την ευθύνη της εύρυθμης λειτουργία των κριτικών επιτροπών. Η θητεία των προέδρων των κριτικών επιτροπών θα είναι για μια διοργάνωση.
Καλλίνα Κυρατσούλη, Head of Creative, Soho Square Athens
Τέτη Κανελλοπούλου, CEO, V+O Greece
Χάρης Παριανός, CEO, McCann Worldgroup Athens
Αντώνης Πασσάς, CEO, Publicis Groupe Greece & Southeast Europe
Θοδωρής Περδικάκης, Vice Chairman & Head of Creative, attp
Κώστας Σταματάκης, Chief Marketing & Customer Officer, Κωτσόβολος
Τον Ιανουάριο, στην τελευταία απονομή Ermis Awards, ο Μανόλης Παπαπολύζος και ο Γρηγόρης Αντωνιάδης ανακοίνωσαν τη συνεργασία ΕΔΕΕ και ΣΔΕ με στόχο την κινητοποίηση της ευρύτερης αγοράς της επικοινωνίας στην παραγωγή αναβαθμισμένου δημιουργικού προϊόντος. Μια από τις δράσεις του προγράμματος ήταν η ενεργός συμμετοχή των διαφημιζόμενων στα Ermis Awards. Εφεξής, τα Ermis Awards δεν πρέπει να αφορούν αποκλειστικά τις διαφημιστικές εταιρίες, γιατί οι διαφημιζόμενοι έχουν έναν εξαιρετικά κρίσιμο ρόλο στην αξιολόγηση και υιοθέτηση του δημιουργικού προϊόντος για τα brands τους.
- Συμμετοχή στην οργάνωση και στην αξιολόγηση των έργων
Ένας εκπρόσωπος του ΣΔΕ, θα συμμετέχει στο Steering Committee της Οργανωτικής Επιτροπής, ενώ διαφημιζόμενοι θα συμμετέχουν σε όλες τις κριτικές επιτροπές των Ermis Awards (live & online).
- Ανάδειξη διαφημιζομένων brands / εταιριών
Ανάδειξη των διαφημιζομένων brands / εταιριών, μέσα από τις ειδικές διακρίσεις Client of the Year και Creative Bravery και διεύρυνση της διάκρισης Brand of the Year, σε περισσότερα industries (Product, Services, Retail).
- Ανάδειξη στελεχών marketing
Προτροπή σε όλους τους συμμετέχοντες, να δηλώνουν στα credits των βραβευμένων έργων και τα στελέχη των διαφημιζομένων, ενώ στο νέο Ermis Creativity Report θα υπάρχει αναλυτικό ranking brands / διαφημιζομένων.
Νέα Διάκριση «Grand Ermis for Good»
Μέχρι σήμερα όλα τα έργα που αφορούσαν κοινωνικά μηνύματα, δεν είχαν το δικαίωμα να διεκδικήσουν το Grand Ermis της ενότητας που διαγωνίζονταν. Πλέον αυτό αλλάζει. Τα έργα με κοινωνικό περιεχόμενο που υπογράφονται από Μη Κερδοσκοπικούς Φορείς / Ιδρύματα και ΜΚΟ, τα οποία και θα κερδίσουν βραβείο Gold, σε μια από τις ενότητες, θα έχουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν τη νέα διάκριση «Grand Ermis for Good». Αντίθετα, τα έργα με κοινωνικό περιεχόμενο που υπογράφονται από Brands / Δημόσιο θα μπορούν πλέον, σε περίπτωση που βραβευτούν με Gold, να διεκδικήσουν το Grand Ermis της ενότητας που διαγωνίζονται.
Μετονομασία της ενότητας Branded Content & Entertainment σε Entertainment & Brand Experience
Ermis Creativity Report
Τα Ermis Awards είναι δύσκολα και αξιόπιστα βραβεία. Όποιοι τιμώνται με αυτά – εταιρίες και στελέχη - αξίζει να βλέπουν το αντίκρισμά τους στην αγορά, με το ετήσιο Creativity Ranking. Εξίσου σημαντικό είναι να προβάλλονται αξιόλογα cases, ώστε η αγορά να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται.
Στόχος του Ermis Creativity Report είναι να γίνει το ετήσιο σημείο αναφοράς της δημιουργικότητας για διαφημιζόμενους και agencies.
Υποβολή Συμμετοχών
Η υποβολή συμμετοχών, θα ολοκληρωθεί στις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ δικαίωμα συμμετοχής έχουν έργα που έχουν δημοσιευθεί / προβληθεί για πρώτη φορά κατά το διάστημα από 17 Απριλίου 2022 έως και 26 Ιουνίου 2023.