Media Buying & Planning, Data Marketing
Στις 31 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή το 3o Course του Προγράμματος Training in Digital Marketing
Στις 31 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή το 3o Course του Προγράμματος Training in Digital Marketing με θέμα «Media Buying & Planning, Data Marketing»,
Τις παρουσιάσεις μπορείτε να τις βρείτε εδω:
1. i Media Advertising Investment Tracking: Current status and Future Opportunities
Χάρης Ρούγκας (IAB)
2. i Media Market Research:
a. Nielsen/ Market Intelligence: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments
Σπύρος Ζαβιτσάνος (NIELSEN)
b. Bari/ Web ID Research: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments
Βαλέρια Τσάμη (FOCUS)
c. Google Analytics: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments
Μιχάλης Μπαλλής
3. Facebook Metrics: How to measure results in Facebook
Άλεξ Καραγεώργης (THINK DIGITAL)
Campaign Management and Optimization (Metrics): How to measure results and optimize a campaign
Βανίνα Λέκα (THINK DIGITAL)