ΕΔΕΕ

Πίσω 1/4/2011

Media Buying & Planning, Data Marketing

Στις 31 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή το 3o Course του Προγράμματος Training in Digital Marketing


Στις 31 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή το 3o Course του Προγράμματος Training in Digital Marketing με θέμα «Media Buying & Planning, Data Marketing»,

Τις παρουσιάσεις μπορείτε να τις βρείτε εδω:


1. i Media Advertising Investment Tracking: Current status and Future Opportunities
Χάρης Ρούγκας (IAB)

2. i Media Market Research: 

    a. Nielsen/ Market Intelligence: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments 
Σπύρος Ζαβιτσάνος (NIELSEN)

    b. Bari/ Web ID Research: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments  
Βαλέρια Τσάμη (FOCUS)

    c. Google Analytics: What is measured/ Best way of data use/ Future Developments 
Μιχάλης Μπαλλής

3. Facebook Metrics: How to measure results in Facebook 
Άλεξ Καραγεώργης (THINK DIGITAL) 
   Campaign Management and Optimization (Metrics): How to measure results and optimize a campaign 
Βανίνα Λέκα (THINK DIGITAL)

ecca
icco
IMC
FEDMA
CANNES LION
Discover Greece